Reklamy Google i pozycjonowanie


Od kiedy tylko się pojawiły, Google AdWords oraz pozycjonowanie SEO/SEM stały się niemalże nieodłączną częścią marketingu internetowego. Dlaczego? Ponieważ, jeśli potencjalny klient szuka produktu czy usługi, oczywistym jest, że rozpocznie swoje działania od wyszukiwarki Google. Klient szuka Ciebie, a SEO/SEM i AdWords sprawiają, że Cię znajdzie! Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy, SEO/SEM w połączeniu z AdWords jest bardzo dobrym sposobem na zwiększenie ruchu na Twojej stronie, promowanie Twoich produktów i usług, a w konsekwencji zwiększenia sprzedaży.

Pozycjonowanie SEO/SEM oraz Google AdWords pozwalają Ci dotrzeć do klientów w najbardziej optymalny sposób. Celem każdego, kto prowadzi firmę, niezależnie od rozmiaru i pozycji na rynku, jest to, by była ona na górze wyników wyszukiwania. Bycie zauważonym przez klienta w czasie, gdy Cię potrzebują jest kluczowe i bardzo korzystne dla Twojego interesu!


Jakie korzyści płyną ze stosowania pozycjonowania SEO/SEM?

1. Dzięki SEO/SEM możliwe jest pozyskanie nowych klientów poprzez wyniki organiczne Google.

2. Pozycjonowanie ułatwia znalezienie Twojej strony zainteresowanym przesuwając ją na górę wyników wyszukiwania.

3. Stosując SEO/SEM w połączeniu z Google AdWords istotnie zwiększasz szanse na to, by Twoja strona pojawiła się na pierwszej stronie wyszukiwań aż dwukrotnie - raz jako wynik sponsorowany (AdWords) i drugi, tuż pod sponsorowanym jako wynik organiczny (SEO/SEM). 4. Efekty długotrwałego pozycjonowania pozostają widoczne przez dłuższy czas, nawet po zaprzestaniu działań SEO/SEM.


Dlaczego Twój biznes potrzebuje AdWords?


1. Google AdWords realnie poszerza Twoje możliwości dotarcia do klientów lokalnie. Dzięki opcjom targetowania (czyli kierowania treści do osób o wybranym profilu) możesz kierować swoje treści tylko do potencjalnych klientów znajdujących się w okolicy, bez tracenia środków na promocję w miejscach zbyt oddalonych od Twojego obszaru świadczenia usług.

2. Google AdWords umożliwia Ci wskazanie wyszukującym swojego adresu oraz danych kontaktowych w priorytetowej kolejności. Im łatwiej klient może Cię znaleźć, tym większa szansa, że skorzysta z Twoich usług!

3. Google AdWords pozwala na zawężone targetowanie haseł. Słowa kluczowe – z tym głównie kojarzy się AdWords. Im lepiej są dopasowane do algorytmów wyszukiwarki, tym wyższą przydzieli im ona rangę. W konsekwencji Twoja strona zyskuje większą szansę na bycie pierwszym wynikiem w wyszukiwarce, co będzie miało bezpośrednie przełożenie na ilość odwiedzin strony.

4. AdWords umożliwia Ci obserwowanie remarketingu wśród klientów. Na pewno zdarzyła Ci się sytuacja, kiedy po odwiedzinach strony z produktem, który Cię interesuje, ten produkt lub logo jego producenta pojawia się w pasku reklam na kolejnych odwiedzanych stronach. To właśnie jest remarketing.

5. Google AdWords pozwala Ci dotrzeć do użytkowników telefonów komórkowych w miejscu w którym przebywają. Dlaczego to tak ważna funkcja? Załóżmy, że Twój potencjalny klient znajduje się właśnie na ulicy, na której znajduje się Twoja np. kawiarnia i szuka miejsca, gdzie mógłby wypić kawę. Dzięki Google AdWords Twoja kawiarnia pojawi się jako pierwsza po wpisaniu zapytania w wyszukiwarkę!

 
 
 

Znajdziesz nas w:

 
//]]>