Grafika



Grafika to nierzadko pomijany element w projektowaniu swojej marki. Jest to błąd, ponieważ stanowi ona integralną częścią każdego brandu. Nie chodzi tu tylko o logo, lecz również kampanię marketingową, która bez grafiki nie ma racji bytu.


Grafika jak z obrazka


Korzystanie z dobrze zaprojektowanych grafik sprawia, że Twoja firma prezentuje się bardziej profesjonalnie i tak też zaczyna być postrzegana. Dołączanie atrakcyjnych, przyciągających wzrok grafik do postów w mediach społecznościowych istotnie zwiększa siłę przekazu oraz buduje wizerunek Twojej marki i pomagając w pozyskaniu nowych klientów oraz ich zaufania. Przykuwający uwagę, spójny projekt graficzny stanowi fundament do budowania rozpoznawalności danej marki oraz łączy grupę docelową z firmą i jej produktami.


Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz!


Szata graficzna jest bardzo ważna ponieważ to ona decyduje o pierwszym wrażeniu, które pojawia się w głowie odbiorcy gdy odwiedza Twoją stronę internetową, bądź profil social media. Im lepszej jakości są grafiki, tym więcej zainteresowania przyciągną, a co za tym idzie więcej potencjalnych klientów! Odbiorcy oceniają wizualne aspekty strony internetowej w chwili w której ją otwierają, dlatego w swoich działaniach kładziemy tak duży nacisk na jakość udostępnianych treści graficznych – w końcu pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz! Im bardziej kreatywna i ciekawa jest strona internetowa lub profil w mediach społecznościowych, tym łatwiej będzie uzyskać zaufanie odbiorcy, który potencjalnie kupi produkt Twojej firmy, zamiast zdecydowania się na to, co oferuje Twoja konkurencja. Projekty, które są kreatywne, a jednocześnie zawierają większość informacji, których potencjalny klient mógłby szukać, będą odbierane z większą przychylnością oraz zainteresowaniem. Grafiki to także świetny sposób na maksymalne uproszczenie komunikatu odnośnie tego, co oferuje Twoja firma, na jakich warunkach i w jakiej cenie.


Obraz, który pozostaje na dłużej

Grafika oprócz tworzenia wizerunku Twojej firmy ma jeszcze jedną bardzo ważną funkcję: budowanie rozpoznawalności marki! Dzięki spójnym graficznie postom, które będą się pojawiać na wybranych przez Ciebie kanałach komunikacji, masz okazję stworzyć obraz swojej firmy w głowie klienta, z którym już zawsze będzie kojarzył Ciebie, a co za tym idzie wybierał Twoje produkty. Jak? Mowa tu o efekcie ekspozycji: im bardziej jest coś dla nas znajome, tym większa szansa, że w nowej sytuacji (tu: nieznajomych markach produktów), wybierzemy to, co wydaje się nam najbardziej znajome. Najprostszym sposobem na osiągnięcie takiego efektu jest właśnie spójna komunikacja graficzna: ustalony layout oraz logo umieszczane w postach mogą zdziałać więcej niż myślisz!

Nie masz jeszcze swojego logo lub chcesz je zmienić? Dla nas to nie problem - zajmiemy się Twoim brandingiem (logo, księga znaku, identyfikacja wizualna). Posiadasz już wymienione wyżej rzeczy, ale chciałbyś poszerzyć zakres swojej reklamy poza siecią? Jasne! W zależności od potrzeb przygotujemy i wyprodukujemy dla Ciebie ulotki, kalendarze, katalogi i banery.

 
 
 

Znajdziesz nas w:

 

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości


//]]>