Szkolenia

Dlaczego szkolenia social media są ważne w biznesie?


Jest wiele powodów, dla których firmy inwestują w rozwój kompetencji swoich pracowników w mediach społecznościowych poprzez szkolenia. Najbardziej podstawowym wymaganiem wielu firm wobec pracowników jest to, aby potrafili oni prezentować się w spójny, profesjonalny sposób korzystając z mediów społecznościowych, spełniając ustalone normy.


Nauka to do marketingowej potęgi klucz!


Ludzkość zawdzięcza swoją pozycję dominującego gatunku na świecie swojej umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy. Już od tysiącleci uczeni tego świata cieszą się niezwykłym poważaniem w społeczeństwie, gdyż to oni napędzają rozwój technologii, której zawdzięczamy nasz dobrobyt. Zaledwie 100 lat temu ponad 98% ludności świata nie miało w domu nawet elektryczności, podczas gdy w dzisiejszych czasach nasze domy są przepełnione różnego rodzaju technologiami jak piece grzewcze, płyty indukcyjne, komputery, smartfony i telewizory. Aby stworzyć coraz to nowsze i lepsze produkty, człowiek musi się rozwijać. Marketing nie jest pod tym względem wyjątkiem. Najprostszym sposobem rozwijania swoich umiejętności jest oczywiście pobieranie nauki u eksperta w dziedzinie, w której chcesz nabyć lub podnieść swoje kwalifikacje. Dzięki naszym usługom szkoleniowym Ty i Twoi pracownicy zdobędziecie odpowiednie umiejętności, by:
• Prowadzić własne kampanie marketingu szeptanego;
• Skutecznie prowadzić własnego fanpage’a albo bloga;
• Zapobiegać kryzysom Twojej marki;
• Utrzymywać dobry kontakt z Twoimi klientami;
• Przeprowadzić samodzielnie badania siły Twojej marki.

Jesteśmy gotowi, by przekazać dalej wiedzę z wyżej wymienionych obszarów podczas organizowanych dla Twojej firmy szkoleń.

Warsztaty z obsługi social media to szkolenie, podczas którego Twoi pracownicy dowiedzą się jak tworzyć posty tak, aby przykuwały one uwagę, były poprawne stylistycznie oraz były przyjemne do czytania i oglądania dla odbiorcy. Staramy się pracować w grupach do 10 osób, aby każdy z uczestników mógł czerpać ze spotkania jak największe korzyści, zadać własne pytania i rozwiać ewentualne wątpliwości :) Podczas szkolenia z obsługi social media skupiamy się głównie na tworzeniu postów social media, a także tworzeniu prostych grafik do nich. Poruszymy także kwestię komunikacji z obserwatorami: odpowiadanie na wiadomości i komentarze.

Warsztaty z kontaktu z klientem zawierają zarówno komunikację w internecie, jak i kontakt bezpośredni. Podczas szkolenia Twoi pracownicy dowiedzą się, jak podejść do klienta, aby zawsze opuścił Twój lokal zadowolony, a także jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych, które jak wiemy są nieuniknione...

Twój asortyment zmienia się często przez co nie możesz sobie pozwolić na organizację sesji dla każdego z nowych produktów? Na to także mamy rozwiązanie! W naszej ofercie znajduje się także szkolenie z podstaw fotografii i prostej obróbki zdjęć. Pomożemy także wybrać odpowiedni sprzęt, by oszczędzić Ci niepotrzebnych kosztów.


Jakie inne korzyści?


Idealnym stanem rzeczy byłoby oczywiście przeszkolenie każdego z pracowników na temat social mediów oraz polityki firmy dotyczącej korzystania z nich, jako że większość z nas należy do grona użytkowników przynajmniej jednego portalu tego typu. Jak skorzysta na tym Twoja firma? Zoptymalizowane profile prywatne pracowników przyczyniają się do wyższej spójności wizerunku firmy, a jej osoby w niej pracujące będą postrzegane jako bardziej kompetentne i profesjonalne.

Działając w mediach społecznościowych, warto jest także mieć kilku poprawnie przeszkolonych pracowników, którzy w razie nagłej potrzeby będą gotowi zadziałać jako "rezerwowi" i adekwatnie zareagować w przypadku nagłej, niekorzystnej wizerunkowo dla firmy sytuacji.

Jak sam widzisz, biznesowych korzyści płynących z poszerzania wiedzy o marketingu jest wiele, a „ten kto się nie rozwija, ten się cofa”… Cofać nie chce się nikt, tak więc zrób krok do przodu i skontaktuj się z nami!

 
 
 

Znajdziesz nas w:

 

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości


//]]>